2009. május 4., hétfő

Scrapbook napok hétfő

Képzeljétek, ma én vagyok az egyik kihívás házigazdája! Ez a feladat:
Az alábbi elemek legyenek az oldalon:
1 darab wordart (Gigi és Betsie eddigi idézeteiből válasszatok, ha lehet)
2 darab fotókeret
3 darab fotó (ez lehet egy fotó is többszörözve)
Innen lesz egy kicsit Tincis a dolog..
4 darab szalag vagy masni
5 darab gomb vagy virág
Ezeken kívül bármit tartalmazhat az oldal, de a felsorolt elemek csak annyiszor lehetnek, a hányat kértem.
Nagyon izgulok, milyen oldalak születnek majd. Ízelítűül itt az enyém:


Ma készítettem még egyet, Krissz kihívására. Itt az volt a feladat, hogy Szabó Lőrinc egyik versét kellett elolvasni, megscrappelni az érzést,amit kelt és felhasználni Krissz freebie idézetét.
Az én oldalam ilyen lett:


Köszi, hogy benéztél, holnap várlak az új kihívások ismertetésével!

Nincsenek megjegyzések: