2009. augusztus 22., szombat

Daydreamer Designworks

Hamarosan megnyit a Daydreamer Designworks! Fantasztikusan jó kihívásokkal, freebikkel vár mindenkit! Ehhez kapcsolódóan egy tagtoborzó játékra kértek meg minden Dream Team tagot. Így most én arra kérlek Benneteket, hogy látogassatok el a Daydreamer Designworks lapjára, regisztráljatok, és ha ezt megtettétek, hagyjatok egy rövid kommentet itt. Ebben a kommentben írjatok egy-két mondatot magatokról, és ne felejtsétek el leírni azt sem, hogy tőlem, Tincitől hallottatok erről a helyről.
Köszönöm a segítségeteket! Gyertek minél többen, hogy nyitáskor részesedhessetek mindenből, ami a tagoknak jár!

6 megjegyzés:

LaceE írta...

Tinci, azt hiszem mindent megtettem amit kértél.Nézd meg légyszi, hogy jó-e így. Sok sikert Neked

Ányi írta...

Én is sok sikert kívánok és csatlakoztam a fórumhoz :-)

Tinci írta...

Lacee és Ányi köszönöm szépen, hogy regisztráltatok! Úgy örülök!
Köszi még egyszer!

szrjudit írta...

Futok én is, biztos jó kis hely :)

Kriszta (hozak) írta...

Regisztráltam én is. Remélem nem írtam hülyeségeket, mert az angoltudásom csak segítséggel van a nullán is :-(.
Örülök a sikereidnek!

Noncsi írta...

Köszi Tinci, este mindenképpen regisztrálok. Most rohannom kell a Márkért az óviba! :)