2010. szeptember 15., szerda

Street boy by Sashinamama Designs

Sashinamama új készlete is nagyon fiúsra sikeredett.A Street boy kapható a Dreamland Digital Designs boltjában. Az oldalamhoz Busy Bee Designs Easy Breezy part 3. csomijából választottam sablont.Lassan már nem is tudok template nélkül oldalt csinálni, úgy megszoktam a jót. Bár igaz, ami igaz, jó sok oldalt megterveztem már az évek alatt. Na meg a template használatkor csak egy alapsablont kapok, amit az én fantáziám szerint töltök meg tartalommal. Azért az sem semmi, az ilyen oldalaimmal többet vacakolok ám.
Na, az oldalam Ricsiről:
Köszi,hogy benéztél!

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Állati! Gyönyörű! Imádom a sötét hátteres oldalaidat, a templétek meg csúcsminőségűek, amiket használsz! :)

Lili'sMother írta...

Én most találtam ide...Eszméletlen, milyen jól pakolod az elemeket!!!
Elismerésem!