2011. február 2., szerda

Fairy forest by KandI Designs

Hát, jó választást csináltam, amikor jelentkeztem a 7th Heaven CT-jébe még anno. Brydka akkor nyitotta meg a boltot, és akkor keresett terevzőket. Úgy voltam vele, kipróbálom, hátha klassz hely lett. És bejött! Jobbnál jobb tervezők csatlakoznak a bolthoz, ami így egyre nagyobb és szebb lesz. A Matrioshki bezárásakor KandI Designs is átjött ide. Új készlete, a Fairy forest ma jelent meg. Tipikusan fantasy oldalakhoz való készlet, de én nem nagyon értek az ilyen stílushoz. Ezért maradt a jól bevált Busy Bee template. Pontosabban egy freebie, amit az Mscraps szülinapi blogvonatjához készített, és a blogján lehet megtalálni. Az oldalam: Érdemes szétnézni a 7th Heaven boltjában és fórumján is, gyönyörű készletek, és játékok várnak mindenkit, és egy kedves, közvetlen csapat. Aki ismeri Brydkát, tudja miről beszélek.
Köszi, hogy benéztél!

5 megjegyzés:

Evus írta...

Nagyon szép, vibráló oldalt készítettél! Én mindig csodálom az ilyen pakolásokat!

Rucola Designs írta...

Imádom, mikor magadról készítesz oldalt! Meseszép ez a 'természeti" kompozíció!

kreatívhit írta...

Nagyon tetszik ez az oldalad is.

Margó írta...

De jó Téged is látni és főleg ilyen gyönyörű oldalon!

millu írta...

Jaj,erről a templateről is majdnem lemaradtam,alig bírlak sokszor követni,annyit alkotsz,szépséges ez is,szuper élénk!!