2011. március 31., csütörtök

Challenges at the Pickleberrypop

Nem szoktam előre írni bejegyzést, de most így alakult, mert annyira sok készletet kell majd mutatnom pénteken és szombaton, hogy a mai napra csúszott. Szóval holnap elseje, és minden fórumon indulnak az új kihívások, játékok. Így van ezzel a Pickleberrypop is. Én a Black and White kihívásra készítettem inspiráló oldalt. Armina Designs Forever grateful készletét használtam fel: na meg NH Desingz Delight your memories "Creamy wave" sablonját:

Látogasd meg holnap a Pickleberrypop fórumát, ahol más érdekes játékok is várnak. Köszi,hogy benéztél!

4 megjegyzés:

Osli írta...

Brutális az oldalad. Vibráló, energikus. Mindig nagyon tetszik amiket csinálsz, de most majdnem még a székről is leestem.

Rucola Designs írta...

Egyetétek Oslival: brutál gyönyörű!!!

Toni írta...

A fura, hogy nem hiányzik róla a szín! Ezzel a kettővel is mindent elmondtál! Szupa lett!

kreatívhit írta...

Nem utánozom Oslit. De amikor megláttam ez a szó ugrott be "brutál" jó.Csak ezután olvastam Osli véleményét.Tömény de az egyedisége még jobban dominál.