2011. november 1., kedd

Kihívások az Mscraps fórumán

Ebben a hónapban én vagyok a házigazdája a Theme Challenge-nek. Sokáig gondolkoztam rajta, hogy az általam kigondolt téma megfelelő lesz-e. Kicsit szomorkás kihívási témát választottam ugyanis. November 1. a Halottak napja nálunk, és még sok más országban. Ehhez kapcsolódik a téma. Egy oldalt kell készíteni olyan családtagról, vagy barátról, aki már nincs közöttünk, és aki nagyon hiányzik. Az oldal készítése közben lehet az adott személyről elmélkedni. Én édesapámról készítettem az oldalam, aki már 5 éve eltávozott. Kommentre még sajnos nem vagyok készen, talán majd később. Így lett szöveg nélküli az oldalam:
Ha van kedved, gyere és játssz velem!
A készlet Ruth Melody Designs munkája, a Beauty of fall.
Busy Bee sablont használtam, a Summer flavors: Strawberry shortcake-t

Másik oldalam a Novemberi AD Challenge-re készítettem inspiráció céljából.
Laitha Designs Seaside harvest készletét használtam 
Köszi,hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések: