2012. február 25., szombat

Kényszerpihenő agyrázkódás miatt

Biztosan vannak páran, akik követni szokták a kis blogom bejegyzéseit, nézegetik az oldalaimat. Lehet,hogy feltűnt, hogy a héten igencsak pihenőre fogtam magam. Nos, ennek egy véletlen buta baleset az oka. Kedden délben nem tudni mi miatt, de elájultam, elestem és nagyon csúnyán bevágtam a fejem. Agyrázkódást kaptam.Igen rosszul voltam, a szívbajt hozam a férjemre, rögtön orvost hívott, aki persze mentőt. Megtapasztalhattam a magyar egészségügy csodáit. Szerencsére már itthon vagyok, sokat fekszem, pihenek, és szépen javulgatok.
Sajnos, scrappelni nem bírok, mert a számítógép monitorja nagyon szédítően hat a fejemre. Már nagyon hiányzik az oldalak készítése, de hát ami nem megy, azt ne erőltessük.
Remélem, mielőbb jobban leszek, és folytathatom a munkásságom.
Köszi,hogy benéztél!
Puszi!

9 megjegyzés:

Evus írta...

Te jó ég! Szerencse, hogy nem lett komolyabb bajod!
Melőbbi gyógyulást kívánok!

Zsanka írta...

Atya Ég!!!!!Gyors gyógyulást és tartós egészséget kívánok,és kívánom,hogy mihamarabb a gép mellé tudj ülni,hogy ismét csodákat alkothass!!!!!

Merika írta...

Mielőbbi jobbulást kívánok, gyógyulj meg teljesen! Vigyázz magadra!

Rucola Designs írta...

Jobbulást, te drága!

DAnett írta...

Jesszusom! Mielőbbi jobbulást kívánok, és kitartást!

hékás írta...

Remélem jobban vagy, jó lenne már osszefutni... gyógyulj meg hipergyorsan, pihenj rá az oldalkészítésre. Mi várunk rád, látod mennyien vagyunk.

millu írta...

Gyors gyógyulást kívánok,remélem az ájulás oka is ki fog derülni,azért az sem hangzik jól.Siess vissza hozzánk!!puszi a buksidra.

Kisnyul / Andi írta...

Gyógyulj meg hamar!

szrjudit írta...

Ez nagyon ijesztő, jobbulást kívánok Tinci!