2012. május 2., szerda

Sablon kihívás a Tinci Designs blogon

Úgy gondoltam, mivel én is szeretem a játékokat, indítok egyet a Tinci Designs blogon. Készítettem egy freebie sablont, amivel ha oldalt készítesz, és a kommentben megírod az elérhetőségét, esélyed lehet a nyereményre. Ami nem más, mint 5 dolcsis kupon a boltomból. A kihívás hónap végéig fog futni, tehát idő van bőven. A következő hónapokban újabb játékokat fogok indítani, hiszen játszani jó!
A sablon:
Készítettem egy oldalt is:
A nagy igyekezetben, hogy minél szebb oldalt készítesek, persze, hogy hibáztam. A szövegbuborék alól hiányzik az árnyék. És persze, mire észrevettem, már töröltem a psd fájlt. Így hát hibásan fog felkerülni mindenhová. Bocsi.
A Shabby Pickle egyik májusi vendége Scrappamondo by Monica. Az ő Dream and wish készletét használtam az oldalhoz.
Köszi,hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések: