2009. július 20., hétfő

Díj és Skanzen

Először is szeretném megmutatni tegnap készített oldalam, melyet a Pixel Canvas scraplift játékára készítettem. Még sosem dolgoztam ekkora fotóval, de ez olyan nagyon szépséges és kellemes, hogy nem volt szívem kicsinyíteni. Ricsi fotózta tavaly, mikor hittanos táborban volt. Valamelyik skanzenben készült, már ő sem emlékszik hogy hol.

Ma pedig az a kedves meglepetés ért, hogy SzrJudittól és Jankától kaptam egy díjat:
Feladat:
1. Tedd ki a díjat a blogodra
2. Nevezz meg legalább 10 blogot,akinek szeretnéd ezt a díjat odaadni
3. Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat.
4.Hagyj üzenetet a díjazottjaidnál, hogy tudjanak róla
5. Írd ki a blogodra, hogy kinek küldted el a díjat.
Az én választottjaim, akinek munkája frissítően hat rám:
Altalena, Ányi, Gigi, Kuznyec, Didó, Szotyi, Timo, Merika, Kovaxka, Icka.
Biztos, hogy akad köztük olyan, aki már megkapta ezt a díjat. Na de sebaj!
Köszi, hogy erre jártál.

9 megjegyzés:

Merika írta...

De aranyos vagy és nagyon köszönöm! Jól esik hogy szívesen jársz felém és olvasol engem! Viszont is így van, puszi!

Rucola Designs írta...

Ó, köszönöm, Tinci, olyan aranyos vagy!!! :)

Ányi írta...

Tici, köszönöm én is! Tök ari vagy, hogy gondoltál rám :-))
Azt a skanzenes képedet meg imádom!!! Igenm ez tényleg egy olyan kép, amihez nem lehet hozzástenni, de elvenni sem belőle... Bírom nagyon!

T írta...

Hááááááááát! én is nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!És tényleg szép nap a mai!!!!!!!!!

Monicca írta...

Gratulálok a díjhoz és a lapjaidhoz is ,igazán szépek! Nézz be hozzám,tőlem is kaptál valamit.. :)

icka írta...

Nagyon szépen köszönöm Tinci! Örülök, hogy gondoltál rám! Még egy kicsit gyerekcipőben járok a blogolásban és ezért különösen örülök az ilyen kedves díjaknak.
Mégegyszer köszi!!!!!

T írta...

Köszi a díjat és viszonzom is rögtön!!!

Eszter(beszteri) írta...

Ez a kép valami fantasztikus. És most nézegetem a többi képedet is, nagyon-nagyon szép dolgokat csinálsz! Visszatérő vendéged leszek! És gratulálok a díjhoz! :)

altalena írta...

Ó Tinci, nagyon köszönöm a díjat, én is nagyon szeretem azokat a csodás oldalakat, ötleteket amikkel nap mint nap ellátsz minket:)