2009. július 27., hétfő

Nyertem!

Képzeljétek, nyertem a Cewe angyalos kihívásán.Nagyon boldog vagyok, már ki is választottam az ajándékomat!
Ezzel az oldallal indultam:
Még nem mutiztam meg azt az oldalam sem, amit Ányi template-jéből készítettem, a scrapbook.hu egyik kihívásán. Vasárnap délután elmentünk Pestre megnézni a legújabb Harry Potter filmet. Hú, nagyon jó volt, igazán kellemesen szórakoztam. Ajánlom, hogy nézzétek meg! Ha már itt voltunk, megkaptam a névnapi ajándékomat is, ami egy szuper scanner, így a sok-sok régi fotót fel tudom dolgozni. Úgy örülök neki!
Köszi, hogy benéztél!

5 megjegyzés:

Osli írta...

Gratulálok a nyereményedhez, biztosan szép készletet fogsz választani :)

Rucola Designs írta...

Gratulánszki! :) A fijjug is elmentek a Potterre, de nem kaptak jegyet. :(

Kriszta (hozak) írta...

Még nem volt alkalmam gratulálni, így megteszem:gratulálok a nyereményedhez! Várom a beszkennelt képeiddel készült oldalaidat.

csuti írta...

Nagy-nagy gratula a nyereményedhez!

altalena írta...

Én is gratulálok a nyereményhez, de mit is választottál?:D És boldog névnapot! Szuper hasznos ajándékot kaptál, egy scrapper nem is élhet nélküle:D