2009. november 17., kedd

Blogdíj

Nagyon szépen köszönöm Altalena,Ányi és Osli,hogy gondoltatok rám, és megajándékoztatok ezzel a blogdíjjal: A játék lényege,hogy írjak magamról 10 titkot és küldjem tovább a díjat 10 embernek.
Na,akkor kezdem:
1. Nagyon sokat gondoskodom a szeretteimről.
2. Határozott vagyok és mindig mindenre megpróbálom megtalálni a megoldást. Ezt sajnos sokan ki is használják.
3.Szeretek a társaság középpontja lenni, elég nagy hangú vagyok.Mondhatni vehemens.
4. Dohányzom és még nem sikerült abbahagyni.
5. Nem tudok meglenni egy bizonyos márkájú vaníliás karika nélkül. Minden nap ennem kell belőle.
6. Mániákusan rendet tartok otthon,például minden nap felmosok mindent Domestossal.
7. Ami a szívemen a számon, ezzel sajna elég gyakran megbántom az embereket.
8.Imádom a macskákat!
9.Szeretek csendben tevékenykedni, ne szóljon se zene se rádió,se tévé.Kivéve az autóvezetést,akkor elég hangosan bömböl a zene.
10.Utálok főzni,mégis minden nap friss meleg kaja várja a családot haza.

A 10 emberke, akinek tovább küldöm a díjat:
1.Kuznyec
2. Csuti
3.Didó
4.Gigi
5.Merika
6.Janka
7.Timo
8.Icka
9.Kovaxka
10. Krissz
Kíváncsian várom a 10 kicsi dolgot mindenkiről! Ha már járt valakinél a díj, akkor bocsi.

9 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Jót mulattam! Mondhatni nagyon! :D Köszönöm szépen, mingyár összekapom magam, oszt megírom! :)

Rucola Designs írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
krisssz írta...

Köszönöm szépen a díjat:) Érdekes volt olvasni a titkos dolgokat, most agyalok, én miket írjaK:)

Merika írta...

Köszönöm hogy gondoltál rám, jó volt olvasni Rólad! Már én is megírtam!

csuti írta...

Örülök, hogy olvashattam rólad. És köszi szépen, este megírom az én dolgaimat:-)

T írta...

Tinci!! nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!!

eralilla írta...

Kár, hogy azt nem árultad el, honnan veszed az energiádat.

icka írta...

Tinci! Én is nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál! Jó volt olvasni a soraidat!

Kriszta írta...

Ezt a díjat én is továbbküldtem neked. :)

Jó volt egy kicsit többet is megtudni rólad.