2009. november 22., vasárnap

Kihívás a Dreamland Digital Designs oldalán

Nem panaszkodásképpen mondom, de a sok CT tagságom minden napra ellát munkával. Most azonban egy olyan jó játékra találtam a Dreamland Digital Designs oldalán,hogy nem tudtam ellenállni, és beneveztem egy oldallal. Sashinamama egy tuti klassz freebiet készített, ezzel kell oldalt készíteni. Ha neked is tetszik, innen letöltheted, és itt találod a játék részleteit is.
Ja és akkor mutizom az oldalam:A fotó a tablóképem, mivel elég régen készült, így már már beleillik az old family albumba.Hehehe.
Köszi,hogy benéztél!

4 megjegyzés:

Kriszta írta...

Szuper lett az oldal. Igazi Tincis. Ezt a kihívást én is kinéztem már magamnak. Azért a CT munkától nem fogsz tudni szabadulni, ha megnyered ezt a kihívást, mert ha jól emlékszem az első díj egy CT tagság a designernél. :)

Rucola Designs írta...

Szerintem nem változtál semmit, gyönyörű vagy most is! :) És még jobban látom Annival a hasonlóságot! :) Ja, az oldal meg tökéletes! :)

eralilla írta...

Nem is csodálkozom, hogy nem unatkozol. Na, de legalább, mi ámulhatjuk az oldalaidat. Csodaszép ez is!

mag. írta...

What a beautiful layout!