2009. december 3., csütörtök

40

Jeles nap ez a mai. Betöltöttem a 40. évemet. Beléptem a negyvenes csajszik táborába. Kár, mert nagyon szerettem harmincas lenni. Most még nagyon az elején vagyok, 10 év múlva majd elmondom,milyen volt negyvenesnek lenni. Hehehe. Viccet félretéve, nem egy klassz pillanat ez egy nőnek. Visszavonhatatlanul halad az idő, múlnak az évek, és a napi rohanásban sok terv beteljesületlen marad. Mindig vannak jobbnál jobb terveim, aztán nem lesz belőlük semmi.
Számvetést is tartottam ma. Ki vagyok, merre tartok, mi az ,amit elértem. Kíváncsi lennék arra is, hol tarthatok vajon az életem láncán. Mit tartogat számomra még a sors? Az biztos, hogy az eddigi életemnek voltak nagyon szép és nagyon rossz pillanatai is. Találkoztam élettel,halállal. Voltak, akik jöttek az életembe, voltak akik mentek. Voltak, akiknek örültem,hogy jöttek, és voltak, akik távoztával a szívemből is leszakadt egy darab.
Volt sok szerelmem, és végre megtaláltam az igazit, aki jó, hogy társam ebben az életben.
Volt jó pár munkahelyem, volt amelyiket imádtam, és volt amelyiket nem.
Köszönöm, jól vagyok. Remélem, nem beképzeltség, ha azt kívánom magamnak:
ISTEN ÉLTESSEN SOKÁIG ERŐBEN, EGÉSZSÉGBEN,BOLDOGSÁGBAN.

15 megjegyzés:

LaceE írta...

Isten éltessen ilyen jókedvben, ilyen kreativitással és ilyen alkotókedvvel még legalább 40 évig (utána majd meghosszabbítjuk) :D

Janka írta...

Drága Tinci! Isten éltessen sokáig, füled érjen bokáig! Minden elképzelhető jót kívánok neked.
Szeretettel:
Janka

Rucola Designs írta...

Azt a mindenit! Egy tízest nyugodtan letagadhatsz, barátném! Isten éltessen még legalább ennyi évig! :)

T írta...

Tinci drága!!
Pici szívem, pici szám,
Boldog születésnapot kíván!!!
Isten éltessen sokáig, jó egészségben és boldogságban!!
Mi is köszönjük, hogy vagy nekünk és sok sok gyönyörűséges oldallal ajándékoztál meg eddig bennünket!! és remélem fogsz is!!
na elég a csöpögésből!! további szép napot!!

Kata írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok! :)

Noncsi írta...

Tinci, Boldog születésnapot kívánok!!! :)))

Timcso írta...

Nagyon Boldog Szülinapot kívánok Tinci!!:)

Zsu írta...

Tinci! Nagyon Boldog Szülinapot kívánok!!:)

csuti írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok neked Tinci!

Eszter(beszteri) írta...

Hát persze, hogy nem az, én is ugyanezt kívánom neked! És köszönöm, hogy ezt a pár gondolatot megosztottad velünk. Nagyon jó volt olvasni! :) Szép napot, szép hetet, évet, évtizedet, életet! :)

Kriszta (hozak) írta...

Isten éltessen sokáig, ilyen vidámnak, jókedvűnek amilyennek volt szerencsém megismerni Téged!

altalena írta...

Drága Kriszta! Teljesen egyetértek mindennel, amit írtál! De soha ne feledd el, vannak akik szívesen cserélnének veled!:D Mondjuk, aki már elmúlt 40:))))))
A családod és a barátaid után, mi is itt vagyunk és szeretünk!
Boldog vagyok hogy ismerhetlek és láthatom a csodás oldalaidat! Nagy cupppanós puszival kívánok neked Boldog Születésnapot!<3

Ányi írta...

Aztaaaaa! Nem hiszem el, hogy már ilyen nagylány vagy! Isten éltessen sokáig! 10 év múlva szeretném meghallgatni / elolvasni a visszaemlékezésedet a 40-es éveidről :-) Én meg ezt kívánom :-)

Judit írta...

Boldog születésnapot kívánok!

Tinci írta...

Köszönöm szépen a sok jó kívánságot!
Nagyon jól esik,hogy gondoltok rám,kedves barátaim,barátnőim!