2009. december 12., szombat

All I want for Christmas by Charlize Creations

Na szóval, az úgy kezdődött,hogy ugye csapattag vagyok a Daydreamer Designworks oldalán. Itt az egyik tervező Charlize, akinek többször is készítettem oldalt a készleteiből. Most megkeresett, és megkért,hogy legyek tag az ő saját csapatában is. Mivel nagyon tetszenek a termékei, így nem tudtam nemet mondani. Hopsz,még egy csapatban benne vagyok!
Charlize legújabb készlete az All I want for Christmas kapható a Daydreamer Designworks
boltjában.
Az oldalam: Köszi,hogy benéztél!

4 megjegyzés:

Charlize_C írta...

I really love it, what a beautiful layout ... thank you so much!

Rucola Designs írta...

Gyönyörű és gratulálok! :)

LaceE írta...

Nekem is nagyon tetszik az oldalad :) Nem véletlen, hogy a tervezők kapkodnak Érted :) Gratulálok :)

eralilla írta...

Micsoda népszerűségre tettél szert! Persze megérdemelten! Gratulálok!!!