2010. január 17., vasárnap

Blogdíj

A napokban Altalena,Osli,Kriszta Anyu,Timo és Janka megleptek egy blogdíjjal.Íme:
Nagyon örülök,hogy említésre méltónak találtátok a blogomat. És örülök,hogy olvassátok, még ha kevés is a blogbejegyzések végén a komment. Bizony,bizony, én is sokszor csak végigolvasom mások blogját, és nem írok kommentet. Ez van, na.
Nincsen látogató számlálóm sem,így nem tudom hány látogatóm van ill, volt. Ezek szerint csak van na, és ezek szerint tetszik is, amit itt találtok. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a díjat!
Szóval akkor én először is küldöm a azoknak, akiktől kaptam, mert az ő blogjaikat nagyon szeretem.
Meg még küldöm minden kedves barátomnak, akiknek olvasom és szeretem a blogját. Mivel sokan vannak, és már biztosan megkapták ezt a díjat, így hát vigye bátran, aki szeretné!
Köszi,hogy bekukkantottál!

Nincsenek megjegyzések: