2010. január 28., csütörtök

News at the Dreamland Digital Designs

Ó,jaj, annyi tervező dobta ma piacra a portékáját,hogy nem is tudom, hol kezdjem a feltöltéseket.Ráadásul bosszankodom a DST összeomlásán is,mert ott nagyon sok teendőm szokott ilyenkor lenni, és ez mind marad. Pedig bevallom őszintén, a mostani készletekkel alkotott oldalaim annyira jók lettek. Legalábbis nekem tetszenek. Remélem, a DST orvosolni tudja a hibákat a napokban, és újra visszatérhetek oda is. Na ennyi közjáték elég is,vágjunk bele a reklámba!
Egy új magyar tervező jelent meg a piacon. Monicca oldalait mindig csodálattal szoktam szemlélni, így nagyon megörültem, amikor láttam ,hogy csinált egy készletet. Remélem,még sok fogja követni, mert naggggyon jól sikerült. Pink Lotty Designs néven árulja a termékeit. A Be my Valentine kapható a Dreamland Digital Designs boltjában. Az oldalam: És még egy újdonság a Dreamland Digital Designs háza tájáról. Sashinamama legújabb készlete, a St.Valentine's day már kapható a boltban. Köszi,hogy erre jártál, ma még jövök!

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Gyönyörűség mind2 :) Attól függetlenül is nagyon tetszik az oldalad, hogy nem csípem a rózsaszínt és barátait :)

Kriszta írta...

Nekem viszont nagyon bejön a rózsaszí és ez az oldal varázslatos. A második is nagyon szép.