2010. április 6., kedd

Butterflyz by Mystique Designs

Elhatároztam,hogy kicsit bővítem a bejgyzéseimet. Szeretném, ha teljesebb képet adhatnék egy készletről,felhívom a figyelmet a freebie-kre is, és a játékokra is. Remélem, ez tetszeni fog mindenkinek.
Brydka azaz Mystique Designs legújabb készlete, a Butterflyz kapható az Oscraps boltjában. A készlethez QP album is tartozik, itt lehet megvásárolni. Ha pedig ellátogatsz Mystique blogjára, letölthetsz egy klassz freebie-t és egy bloghátteret is. Egyébként is érdemes a blogon szétnézni, mert remek a CT csapat, gyönyörű inspiráló oldalak születtek. Ja, és ha hagysz egy kommentet a bejegyzésnél, meg is nyerheted a készletet.
Na, mutizom az oldalaimat: Köszi,hogy benéztél!

3 megjegyzés:

Mystique Designs írta...

Thank you so much sweetie, awesome job :)

eralilla írta...

Nekem az eddigi bejegyzéseid is tetszettek, még ha nem is szóltam mindig hozzá. Ezt a blogomon is olvashatod, ha lesz időd, kukkants be hozzám.

szrjudit írta...

Én személy szerint nagyon örülök, ha személyesebb lesz a bejegyzés, örülök a sok-sok infónak, hiszen gyönyörű, számomra igazán csábító készletekkel dolgozol!