2010. április 7., szerda

Erica by Lauraskathi Designs

Nemrég egy új website nyitotta meg digitális kapuit, ez a Memory Scraps. Szuper tervezők, eszméletlenül tehetséges scrapperek, játékok a fórumon és miegymás. Amikor megláttam az egyik designer, Lauraskathi CT call-ját, rögtön jelentkeztem is, mert én is szerettem volna részese lenni ennek a jó helynek. És Laura még aznap írt, hogy felvett a csapatába! A készletei egytől egyig nagyon gyönyörűek, itt lehet megnézni.
Elsőként az Erica készletre esett a választásom: Mutatom az oldalamat is: Még egy nagy hiányosságom is van, illetve több is. Kaptam egy csomó blogdíjat, amit itt szeretnék megköszönni mindenkinek. Remélem, lesz alkalmam,hogy pótoljam a mulasztásom, bár elég lusta vagyok ezen a téren. Bocsika.....
Köszi,hogy benéztél!

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Állati szép! Én is imádom ezt a tervezőt! :)

csuti írta...

Azta! Ez az oldal olyan szép, nagyon tetszik!