2010. június 1., kedd

Egy újabb tagság!!!

Azzal kezdeném, hogy a scrapbook terén nekem a legeslegnagyobb kedvencem, és példaképem Sasha, vagyis mom2peanuts. Nem tudom, ki ismeri, itt a galériája, imádok itt nézelődni. A pakolgatás terén rengeteget tanultam tőle. A minap vettem észre, hogy tervezővé lépett elő, Busy Bee Design néven template-ket készít. Az MScraps boltjában árulja termékeit. Vettem a bátorságot, mert még sosem csináltam ilyent, és levelet írtam neki. Annyira kedvesen válaszolt, és bevett a csapatába! Ennek a tagságomnak nagyon nagyon örülök! Biztos vagyok benne,hogy sikeres tervező lesz, és lehet,hogy ehhez én is hozzájárulhatok.Egyenlőre mutizom a választékot, majd még jövök tőle sok sok oldallal, abban biztos vagyok. Ugye mennyire hozzám illenek ezek a template-k? Jaj, úgy örülök!!!!
Köszi,hogy benéztél!

5 megjegyzés:

T írta...

Gratula a tagságodhoz!!!! Sok-sok sikert!!!

Sziszi írta...

Szívből gratulálok, sok sikert! :)

Dorka írta...

Gratulálok Tincikém!
Sok sikert és örömöt kívánok Neked ehhez a tagsághoz!

csuti írta...

Szívből gratulálok, úgy örülök a sikereidnek!

Eszter(beszteri) írta...

Nagyon örülök a jóhírnek, Tinci! Tényleg illenek hozzád ezek a template-ek! :) Várom a sok-sok szép oldalt! :)