2010. június 3., csütörtök

News by Sashinamama and Busy Bee

Sashinamama legújabb készlete, az Orange fresh kapható a Dreamland Digital Designs boltjában. Az oldalamhoz felhasználtam Busy Bee Designs Easy Breezy Part 4. csomagjának egyik sablonját is. Ezt egyébként a Memory Scraps boltjában lehet megvenni. Az oldalam:Sosem szerettem sablonokkal dolgozni. Aztán most rájöttem, hogy azért, mert még nem találtam meg a nekem megfelelőt. Hát, most megvannak, és egyre jobban élvezem a velük való munkát.
Köszi,hogy benéztél!

5 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon szép! És ez a sablon tényleg Hozzád való! :)

szrjudit írta...

Csodaszép, kedvet kapok kipróbálni egy ilyen sablont! A készletből szuper oldalt kreáltál, gyönyörű!!!

Janka írta...

egyébként azt hittem elsőre, hogy te csináltad azokat a sablonokat, mert tényleg annyira illenek hozzád :D Nagyon jó lett az oldalad :)

Ányi írta...

Ezek tényleg neked való tmp-k! Én asszem, nem tudnék velük mit kezdeni :-)))

altalena írta...

Ó hát ezek a sablonok fantasztikusak! Csinálhatnál nekünk te is:D Gyönyörű oldalt készítettél belőle:)