2010. október 1., péntek

Challenges at the Pickleberrypop

Gondoltam, írok pár sort a Pickleberrypop kihívásairól. Érdemes szétnézni köztük, minden hónapban van 11 kihívás! Minden egy es kihívás 2 pontot ér, illetve ha 80 % PBP termékből lett készítve az oldal, akkor plusz 1 pontot. Ha összegyűlt 21 pont, akkor 40 %-os kupont kap a játékos, amivel olcsóbban vásárolhat. Ha szétnézel a boltban, biztosan fogsz tudni válogatni.
Na szóval, én most a Kedvenc évszakos játékra készítettem egy oldalt, naná hogy az őszről.
Felhasználtam hozzá Magical Reality Designs Falling magic óriási gigakészletét.134 elemet, és 31 hátteret tartalmaz. És egy "varázsos" szerű oldal: Na, azt hiszem, mára ennyi voltam.
Köszi,hogy benéztél!

1 megjegyzés:

Judit írta...

Hú de mesés, gyönyörű oldal!!!!!!!!! Varázslatos, varázsoltál.....