2010. október 22., péntek

News at the Mscraps

Péntek révén az Mscraps boltja is új termékekkel gazdagodott.
Mutatok kettőt.RuthMelody Designs készlete, a Give thanks:
Sabrina's Creations új template csomagja, a Clean and simple No.7.: És amit én ezekből kihoztam, vagyis az oldalam: Fegya kérdezett tőlem valamit az egyik előző bejegyzésemhez fűzve. Válaszolnék neki itt. Még nagyon régen, amikor inspiráció céljából nézegettem a galériákat, megakadt a szemem azokon az oldalakon, amiken egy fotó többszörözve található. Kipróbáltam, és nagyon megtetszett. Azóta ez lett az egyik fontos stíluselemem. Így érzem igazán teljesnek az oldalam.
Köszi,hogy benéztél!

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gyönyörű a készlet és az oldal, csúcs 5let a lyukasztott papír!

erzsocica írta...

Nekem nagyon tetszenek ezek a többszörös fotók, nagyon jól áll neked ez a stílus! És ez a barna-zöld...klassz!!!