2011. január 27., csütörtök

Simply passion by PST Designs and Floral brush by Beszteri

Beszteri blogján találtam egy fantasztikus virágos maszkot. Megmozgatta a fantáziámat, és készítettem is egy oldalt a felhasználásával. Íme az oldal: A készlet, amit még használtam PST Designs műve, a Simply passion, a Pickleberrypop boltjában lehet megvenni. Az inspirációt Libria oldalaiból merítettem. Gyenge kezdemény az én oldalam az ő mesterműveihez képest. Itt található a galériája, érdemes körülnézni.
Köszi,hogy benéztél!

5 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Ötletes megoldás.

Eszter(beszteri) írta...

Nagyon szép oldal lett, Tinci!!!!! :) Örülök, hogy tudtad használni a maszkot!!!! :)

Janka írta...

hű, de jó! nagyon jól körbekeretezted a maszkot

erzsocica írta...

Ezt az oldalad már megdicsértem a SB-n is, és itt sem tehetek másképp!
A zöld és rózsaszín amúgy is a kedvencem, meg a készlet is gyönyörű, de ahogy kombináltál mindent, meg a fotó......CSODÁLATOS!!!

szrjudit írta...

Woooooooooow, igazán mesés lett!!!!