2009. szeptember 30., szerda

I'm CT member at Tempus Fugit

Hupszikazsupszika, mondaná a lányom. Megint nem tudtam ellenállni egy CT Callnak, és szerencsém volt, mert tag lehetek Tempus Fugit csapatában. Ő egy tehetséges osztrák tervező. Amikor elkezdtem érdeklődni a scrap-ról, az ő készleteit mindig csodáltam. És hopp, már neki készítem a reklámokat.
Elsőként a Rosy Velvet Dreams készletével ismerkedtem meg. Két oldalt is csináltam belőle:
Majd még mutizok tőle sok gyönyörűséget.
Köszi,hogy bekukkantottál!

5 megjegyzés:

T írta...

Ismét nagy gratula!!

Janka írta...

Csak csodálni tudom az igyekezetedet, és irigylem a jó időbeosztásodat. Nekem még ezekkel is meggyűlik a bajom. Ha egyszer találkozunk, feltétlenül el kell mesélned, hogy csinálod :)

Eszter(beszteri) írta...

Gratulálok! Hogy van ennyi mindenre időd...?! :) Csodállak! És gyönyörűek az oldalak! Nekem a második a kedvencem! :)

eralilla írta...

Gratulálok! S csodás oldalak ezek is!

Osli írta...

Nem tudom hogy bírod! :D Ja, és akkor már a MLAS-nél is talizni fogunk? :D