2009. szeptember 10., csütörtök

Let's make up by Paula Kesselring

A DDW tervezői közül most Paula Kesselringet szeretném bemutatni egy készlet által. Ez a készlet a Let's make up. Ez az oldalam: Amikor megláttam a készletet, tudtam, hogy a fekete hátteret fogom használni, rózsaszín kiegészítőkkel. Így olyan dögös lett az egész. Ó, és írtam kommentet is az oldalra. Szerettem volna angolul, de nekem Ricsi az angol tolmácsom, és most 3 napos osztálykiránduláson van Pécsen. Vagy Pécsett?Így most Paula nem fogja érteni,hogy mit írtam.Ez van.
Köszi,hogy benéztél!

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Paula örülni fog annak, hogy ilyen klassz oldalt kapott egy magyar CT tagtól! :) Nagyon tetszik, pont ehhez a témához és fotókhoz illik ez a készlet. Nagyon nagyon nagyon örülök a kommentárnak, és Anni is fog neki majd évek múlva! Még-még sok ilyen oldalt (kommentárosat!). Szuper oldal lett.