2009. szeptember 7., hétfő

Start of something new by Fanette

Aki szemfüles, biztosan észrevette az új villogómat. Egy nagy álmom teljesült ezzel, Fanette csapatában lehetek tag, igaz csak vendégségben szeptember végéig.Amikor a scrapbook lett a hobbim, akkor nekem az egyik kedvenc tervező Fanette volt, szerettem a sok freebie-jét.És most én is reklámozhatom!
Az első készlete, amit be szeretnék mutatni, a Start of something new, a French Frog boltjában kapható. Az oldalam: Köszi, hogy benéztél!

7 megjegyzés:

Ányi írta...

Gratulálok! :-)
Ui: Sikerült a qp?

Janka írta...

Jaj, de csudajó ez az oldal!!! Imádnivaló ;)

altalena írta...

Ó micsoda új CT-tagság? Fanette csodálatos készleteit én is nagyon szeretem... csodás az oldal! Nagyon tetszik:D

ilgya írta...

Gratulálok4 NAgyon szép az oldal is:)

Kriszta (hozak) írta...

Együtt örülök veled! Gratulálok!

Eszter(beszteri) írta...

Gratulálok! Gyönyörű oldalt készítettél, biztosan elégedett veled. :)

szrjudit írta...

Gratulálok, Fanette tényleg szuper, és az oldalad is nagyon szép! :)