2009. október 15., csütörtök

Be yourself by AnnaBV

Ma jelent meg a ZigZag Scrap boltjában AnnaBV legújabb készlete, a Be yourself Az ebből készített oldalam: És akkora megtiszteltetés ért, hogy Anna engem kért meg,hogy készítsek egy pár QP-t,amiből összeállt egy kis album. Itt kapható. Tyűamindenit, de boldog vagyok! Az én gyorslapjaim egy boltban! Talán egy álom veszi kezdetét? Na majd meglátjuk....
Remélem, tetszeni fog mindenkinek.
Köszi,hogy bekukkantottál, és megoszthattam Veled az örömöm.

7 megjegyzés:

LaceE írta...

Tinci, nagy gratula. Veled örülök :)

Janka írta...

Wow!!! Hát hatalmas gratula!!! Állati jók ;)

Budaházi Brigitta írta...

Gratulálok. Nagyon szépek!

Eszter(beszteri) írta...

Gratulálok! Nagyon szépek! Nagyon örülök neked, veled! :)

eralilla írta...

Gratulálok! Nagyon szépeket alkottál. (Csak az a kár, hogy a Te nevedet nem írta ki. Én is jártam már így.)

altalena írta...

Ó Tinci, nagy Gratula! Ez tényleg egy álom kezdete lehet... :) Gyönyörűek a QP-ek!:)

Rucola Designs írta...

Hű, elájulok! :) Óriási gratulisszima! :)) Igen, szerintem ez már nem álom! :)