2009. október 27., kedd

Első hagyományos oldalam

Lemaradtam egy nagyon fontos dolog megmutatásával.Bár úgy gondolom, a Scrapbook.hu-n már sokan látták az első hagyományos oldalamat. Ezzel az oldallal neveztem be én is a Vendég Kreatív Csapattag kihívásra. Nagyon ígéretes dolog ez, semmiképpen nem hagyhattam ki. Ezért tehát bevásároltam egy két dolgot a Webáruházban
keresgéltem még itthon és anyukámnál ezt-azt, és nekiláttam. Vagdostam,téptem,tintáztam,ragasztottam. És határozottan élveztem. na meg rájöttem,hogy mennyi mindent szeretnék még venni.Na majd apródonként.
Biztos vagyok benne,hogy nem ez lesz az egyetlen oldal, amit a hagyományos technikákkal készítettem.
Köszi,hogy benéztél!

6 megjegyzés:

Ányi írta...

Milyen fura tőled, hogy ilyen kevés izébigyó van rajta. De ettől függetlenül tök jó lett! Teccik a tintázás meg a hullámpapírok :-)

altalena írta...

Nagyon szépséges lett, de merőben más stílus mint amit digiben szoktál csinálni! Kiváncsi lennék, egy olyan hagyományos oldaladra, amiben egy digi oldaladat lifteled:D

Timcso írta...

Ó, fantasztikus oldal így elsőre Tinci!! Nagyon tetszik az elrendezés, a fotó egy részének elrejtése a hullámkarton alá!...minden! Nagyon ügyes vagy!

LaceE írta...

Szerintem meg pont, hogy nem kevés a cucc rajta :) Csak mivel ezek mérete nem olyan könnyen csökkenthető mint a digiben, ezért ez a mennyiség pont annyi, mintha digiben mütyűröket pakoltál volna. (na ez jól megaszontam :)) De nagyon szép lett :)

eralilla írta...

Hű, de klassz lett! nekem a sok csipke tetszik rajta különösen, meg ahogy a fotót elhelyezted az oldalon.

icka írta...

Szuper!!! A hullámpapír ász, nagyon jó ötlet volt! Szép az elrendezés, a hozzávalók, amiket válogattál az oldalhoz. Nagyon klassz lett, gratulálok!!!