2009. október 5., hétfő

Elmaradásaim

Úgy látom, elég sokan mostanában pótolják az elmaradásaikat. Így teszek hát én is. Az elmúlt hónap folyamán nagyon kedvesen, többen is kijelöltek engem,így többféle blogdíj tulajdonosa is lettem. Kezdem akkor időrendben.
Először is Gigitől kaptam egy Barátság díjat: Nagyon megörültem neki, hiszen Gigit én is barátomnak tekintem.Azt elárulhatom,hogy a sok sok unokatestvérem közül ő az, akivel közel állunk egymáshoz,jól ismerjük egymást.Köszönöm ezt a díjat,Gigi!
Nem tudom már, mi volt a játék szabálya, kinek kell tovább adni, meg ilyenek, így gondoltam egyet, és elküldöm ezt a díjat minden kedves scraptársamnak. Én mindannyiótokat a barátomnak tekintem,nagyon örülök, hogy ennek a közösségnek a tagja lehetek. Aki viselni szeretné a blogján,nyugodtan megteheti.
Második díjamat Ányitól, Timótól,Altalenától és Beszteritől kaptam. Nagyon örültem annak a sok kedves szónak, amiket rólam és a blogocskámról írtak. Köszönöm szépen mindenkinek!Ez a blogdíj úgy látom, hogy a napokban már mindenkinél járt, így én nem küldöm tovább.Vagyis elküldöm mindenkinek, hiszen mindenki megérdemli.
A harmadik játékra Ányi hívott. A lényege,hogy írjam le a stílusomat illetve egy pár szót a scrapbook oldalaimról.
Na szóval. Az oldalaimra jellemző egyértelműen a pakolás,ám ez a pakolás a fotó köré koncentrálódik. Szeretek egy fotót többször is ismételni az oldalaimon. Viszonylag sok a white space,vagyis üres hely, ám mindig színes háttereket használok.Főleg a lányos oldalak a kedvenceim, mivel a favorit elemeim a virágok, szalagok, masnik. Na meg a különféle pacák, ezek nélkül el sem tudok egy oldalt képzelni.
A játék szabályai szerint három embernek kell továbbküldeni ezt a játékot. Választottjaim:
Szotyi , mert az ő oldalai mindig elvarázsolnak
Timcsoca, akinek gyönyörű hagyományos oldalait sokáig el tudom nézegetni, teljesen lenyűgöznek.
Timo, aki fantasztikus minimáloldalakat készít és a maszkolás mestere.
Azt hiszem, minden restanciám pótolva.
Köszi,hogy elolvastad ezt a viszonylag hosszú bejegyzésemet.

3 megjegyzés:

Timcso írta...

Köszi, hogy gondoltál rám!!Igyekszem eleget tenni a kérésednek!:)

Ányi írta...

Köszi, hogy leírtad s bár te rövidnek érezted, én még szívesen olvastam volna tovább is!

T írta...

Nagyon köszönöm, jól esik, hogy gondoltál rám. és jó volt olvasni rólad/magadról.