2009. október 3., szombat

Chocolate and berry by A.B. Designs

Hazaértem a mai scrapbookos taliról. Nagyon nagyon jól éreztem magam, olyan jó volt a többiekkel talizni, mint régi ismerős. Na és volt, akit most ismerhettem meg személyesen. Nézegethettük a sok fantasztikus terméket, ami a webáruházban kapható, láthattuk a lányokat alkotás közben, kérdezhettünk, és segítettek, na és mi digisek dumcsiztunk egy jót a digivilágunkról is. Köszi Gigi, Betsie és többiek, hogy létrejöhetett ez a klub! Kívánom, hogy ilyen sikeres legyen a folytatás is!
Ma egy tehetséges új magyar tervezőt szeretnék bemutatni. Képzeljétek, a Dreamland Digital Designs boltjában árulja portékáit! Ő A.B. Designs, és az új készlete a Chocolate and berry.

Mutizom az oldalam is: Ha tetszik a készlet,nincs más dolgod, mint meglátogatni a tervező blogját, hagyni egy kommentet, és megnyerheted.

Köszi,hogy benéztél!

3 megjegyzés:

Ányi írta...

Gondoltam rátok!
Szép képeket gyártottál - már megyek is a blogra szerencsét próbálni :)

Ányi írta...

:-(((( Nem tudok nála sem megjegyzést hagyni, mert nem előreugró ablakra van állítva a blogján a megjegyzéses rész :-((( Itthonról nem megy, csak a suliból, de addira lemaradok :-( Na, mindegy, köszi az ajánlást, ez az én szerencsém :-)

Ányi írta...

Ó, megit én :-)
Ha van kedved játszani velem, kukk be hozzám:
http://scrapbookgimp.blogspot.com/2009/10/kitty-chen-liftek.html
Köszi! :-)