2009. október 18., vasárnap

Take a walk with me by Diamante Designs

Hát az úgy történt,hogy kihalászott egy tervező a DST-n. kaptam egy privit, hogy szívesen dolgozna velem. Utána érdeklődtem, nagyon megtetszettek a készletei, és imponált az is, hogy a Scrapbookgraphics boltjában árulja a portékáit. Így hát nem tudtam ellenállni, és lett egy újabb tagságom.Mindig megígérem magamnak, hogy ez az uccsó, de ha adódik egy lehetőség, nem tudok nemet mondani.Mint általában az életben sem. Úgy vagyok vele, hogy ameddig megbírkózom ennyi csapat tagsággal, csinálom, aztán, ha besokkalok, majd csökkentem.Most még nagyon boldog és büszke vagyok, hogy ennyi tervezőnek tetszenek az oldalaim. Így hát nyomom fel a lapjaimat a galériákba, még akkor is, ha nem nagyon kapok visszajelzést. Lehet,hogy már untok? Bevallom őszintén, kicsit keserű a szám íze, hiszen én fontosnak tartom, hogy írjak pár szót a többiek munkájához. És kicsit rosszul esik, hogy az én oldalaimnál csak egy két társam kommentje látható, és az is csökken. Vagy nem tetszik, amit csinálok? Na nem baj, ha már nem kommentez senki, majd nem töltök fel oldalt. Minek is....
Na jó kipanaszkodtam magam.
Szóval a legújabb tervezőm Diamante Designs, és legújabb készlete a Take a walk with me Íme az oldalam Pötyiről az egyik kiscicánkról. Köszi,hogy benéztél!

6 megjegyzés:

Janka írta...

Ember legyen a talpán, aki bír téged követni :) Próbálunk lépést tartani veled, de én már csak loholni tudok utánad, és ha megállsz, elcsíplek ;)
Bocsi!

Gratulálok a sokadik tagságodhoz! Őszinte csodálatom!

Rucola Designs írta...

Jaj, hát tényleg nem bírunk követni! Annyira gratulálok, és csodállak, és ugye tudod, hogy mindegyik oldaladat imádom!:)

Secima írta...

Az tény, hogy nem egyszerű ennyi oldalt kommenteni. Ráadásul mindegyikről csak szuperlatívuszokban lehet írni, de abból nincs is olyan sok, mint a Te gyönyörűséges oldalaidból. :)))

Unknown írta...

Csatlakozom az előttem szólokhoz. Én mimdig olvasom a blogod, és a feltöltött képeidet is figyelemmel követem :) Szeretem a stílusod és az oldalaidat! Fel a fejjel, ha nem is kommentelünk sűrűn, azért itt vagyunk ;) És majd elfelejtettem, hogy gratulálok az újabb tagsághoz!!

ilgya írta...

Nagy nagy gratula! Tényleg szépeket csinálsz:) Én magamat sem bírom követni...nemhog másokat.,de azért én is nézem ám a gyönyörűségeidet!!!!

eralilla írta...

Gratulálok az újabb tagsághoz! Én csak ámulom az energiádat, s a gyönyörű oldalaidat. Az az igazság, hogy a galériában én már egy ideje szinte nem is kommentelek. Inkább a blogokban hagyok megjegyzést. S mindez csak időhiányában van. Azért kérlek ne hagyd abba a feltöltést!